سفارش تبلیغ
صبا ویژن

"ما هرگز با شما وحدت نمی کنیم مگر آن روز که آیت و معجزه شما ظاهر شود " گفتم چه آیتی ؟ گفت: مهدی ، همان کسی که ادعا میکنید زنده است و از دیدگان پنهان . تنها اگر او بیاید ما با شما وحدت می کنیم و عقیده تان را باور می کنیم.
این نتیجه گیری درد ناکی است ولی بهرحال حقی است که راه گریزی از آن نیست .
همینطور است ، هر گز این امت ، منسجم نمی شود جز با ظهورش و اگر فرض کردیم که بیشتر اهل سنت با ظهور امام زمان ، به سوی اهل بیت روی می آورند ولی بی گمان ، همیشه در میان امت برخی معاندین و انکار کنندگان تا روز مرگ ، وجود خواهند داشت تا در کنار دشمنان اجداد مهدی و شیعیانش و پیروانش قرار گیرند و از ظلمی که بر آنان شده یا سکوت کنند و یا با قاتلین هم آهنگ شوند و انعکاس صدایشان باشند و از آنچه از انان به ارث برده اند  پیروی کنند .
دیروز در تاریخ مشاهده کردیم که ابن عمر که به حسین بن علی در انقلابش و نهضت علیه یزید بن معاویه خرده می گرفت و اعتراض می کرد . و هنگامی که اهل مدینه از بیعت با یزید ، سرباز زدند ، از انان جدا شد و به فرزندان و خاندانش دستور داد که همچنان بر بیعت یزید پا بر جا بمانند و تبعیت از اهل مدینه نکنند ، گویا بقای دین و سلامت آن در جهاد و امر به معروف و نهی از منکر نسبت به حاکم ظالمی همچون یزید و حجاج و صدام نیست بلکه مهم این است که دست اطاعت به حاکم را در دستش گذارد و از اجتماع مسلمین دوری نجوید هر چند ، چنین ظالمانی ، حکومت کنند .
و امروز هم می بینیم در حالی که مفتی دربار سعودی اعلام می کند که خوردن ذبایح شیعه ، جایز نیست و آنها تبهکار و مشرک اند و نمی شود با آنها ازدواج کرد یا به انها زن داد ، در همان حال به سپاهیان بیگانه در حجاز ، خیر مقدم میگوید و از آنها استقبال می کند و نسبت به عکس های برهنه سربازان زن آمریکایی در حین گرفتن حمام آفتاب کنار دریا ، عکس العملی نشان نمی دهد و آزادی کامل آنها را در کشور اسلامی تامین می کند و صلح با اسرائیل را کار خیری تلقی می کند که این نتیجه اطاعت از دستورات والیان آل سعود است .
پس چگونه منتظر قدوم امام مهدی علیه اسلام نباشیم و چگونه از خداوند نخواهیم ، به ظهورش تعجیل فرماید تا عدالت را گسترش داده و ظلم و ستم را از زمین بر دارد .


نوشته شده در  چهارشنبه 87/4/19ساعت  11:3 عصر  توسط ناجی 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این است مهدی(عج)
چرا انتظار؟
خطاب به امام زمان
امام قلب امت
هیچ میدانی که چیست منتظر؟
نقش مهدویت
برداشتهای انحرافی از انتظار