سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعتقاد به مهدویت ، به وجود مقدس مهدی موعود (ارواحنا فداه) امید را در دلها زنده می کند . هیچ وقت انسانی که معتقد به این اصل است ، نا امید نمی شود ، چرا ؟ چون می داند یک پایان روشن حتمی ، وجود دارد ... سعی می کند که خودش را به آن برساند .
ایمان و اعتقاد به امام زمان ، مانع از تسلیم شدن است و ملتهای با ایمانی که حضور قطب عالم امکان را در میان خود احساس میکنند . از حضور او امید و نشاط می گیرند و برای مجد و عظمت اسلام ، مبارزه و مجاهدت می کنند و با تکیه بر همین امید درخشان بود که ملت بزرگ ایران ، پرچم اسلام را به اهتزاز در آورد و افتخار طول تاریخ بشر و تاریخ اسلام شد .
در هدف گیری و نشانه گرفتن برای دورخیزهای تاریخی ، باز مسئله مهدویت نقش دارد . میان آن ملتی که برای خودش آینده ای نمی بیند و فکر می کند که :"بالاخره موج فساد ، دنیا را روز به روز بیشتر می گیرد . ما هم چند صباحی محض تکلیف مقاومتی هم می کنیم ، اما آخرش چه ؟" و آن ملتی که می داند این مقاومت ، ایجاد یک گام بلند به سمت آن آینده ای است که خدای متعال وعده داده که برای بشریت پیش می آید ، آن هم نه یک وعده مبهم بلکه یک وعده روشن ، فرق هست . رهبر آن ماجرا هم مشخص است که چه کسی است . او حی و حاضر و زنده است ، و دل او ، متصل به ملا اعلا و غیبت است . ملتی که به چنین چیزی اعتقاد دارد ببینید که برای چه اهدافی دور خیز میکند و چه طور همت اش بالا می رود ! این عقیده ، عقیده بسیار مهمی است ، کما این که انسان خیال می کند خدای متعال هم این واقعیت را با همین تدبیر ایجر کرده که انسانها بتوانند با همت و اراده خود و با این پشت گرمی محکم را هها را طی کنند تا این که ان شاءالله آن بزرگوار بیایند و دنیا شروع شود .
نفس وجود این پشتوانه عظیم ، هر انسانی را چنان مستحکم می کند که می تواند در همه میدانهای دشوار ، وارد شود .


نوشته شده در  چهارشنبه 87/4/19ساعت  10:40 عصر  توسط ناجی 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این است مهدی(عج)
چرا انتظار؟
خطاب به امام زمان
امام قلب امت
هیچ میدانی که چیست منتظر؟
نقش مهدویت
برداشتهای انحرافی از انتظار