سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ـ بعضی ها ، انتظار فرج را به این می دانندکه در مسجد ، حسینیه ، و در منزل بنشینند و دعا کنند و فرج امام زمان را از خدا بخواند .... فکر این مهم ، که یه کاری بکنند ، نبودند .
ـ یک دسته دیگری بودند که انتظار فرج را می گفتند :این است که ، ما کار نداشته باشیم به این که در جهان چه می گذرد ، ما تکلیف های خودمان را عمل میکنیم . برای جلوگیری از این امور هم خود حضرت بیایند ان شا ءالله درست می کنند ... .
ـ یک دسته ای می گفتند : که باید عالم پر از معصیت بشود تا حضرت بیاید . ما باید نهی از منکر نکنیم ، امر به معروف هم نکنیم تا مردم هر کاری می خواهند بکنند ، گناه ها زیاد بشود که فرج نزدیک بشود .
ـ یک دسته ای از این بالاتر بودند . می گفتند :باید دامن زد به گناه ها دعوت کرد مردم را به گناه تا دنیا پر از جور و ظلم بشود . حضرت تشریف بیاوند ... .
ـ یک دسته دیگری بودند که می گفتند : هر حکومتی اگر در زمان غیبت محقق بشود، ای حکومت باطل است و بر خلاف اسلام است ....
حضرت صاحب که تشریف می آورند ، برای چه می آیند ؟ برای این که عدالت را گسترش بدهند برای این که حکومت را تقویت کنند . برای این که فساد را از بین ببرند. مابر خلاف آیات شریفه قرآن ، دست از نهی از منکر بر داریم ، دست از امر به معروف برداریم و گناهان را توسعه بدهیم ، برای اینکه حضرت بیاند ؟!!
قوانینی که پیغمبر اسلام در راه بیان و تبلیغ نشر و اجرای آن ، بیست و سه سال زحمت طاقت فرسا کشید ، فقط برای مدت محدودی بود ؟
آیا خدا ، اجرای احکامش را محدود کرد به دویست سال ؟ و پس از غیبت صغری ، اسلام دیگر همه چیزش را رها کرده است ؟ اعتقاد به چنین مطالبی یا اظهار آنها بد تر از اعتقاد و اظهار منسوخ شدن اسلام است .


نوشته شده در  چهارشنبه 87/4/19ساعت  10:39 عصر  توسط ناجی 
  نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
این است مهدی(عج)
چرا انتظار؟
خطاب به امام زمان
امام قلب امت
هیچ میدانی که چیست منتظر؟
نقش مهدویت
برداشتهای انحرافی از انتظار